marți, 22 iunie 2010

Urmeaza-ti visul - cliseu sau ratiune de a fi ?

Visul meu este sa.., Lupta pentru visul tau !, Urmeaza-ti visul ! sunt expresii pe care le-am auzit sau le-am citit cu totii. Instrumente cum sunt literatura motivationala si nu numai (vezi unele carti ale lui Paolo Coelho) si chiar emisiuni de divertisment gen Dansez pentru tine popularizeaza din ce in ce mai mult acest concept. Senzatia mea este ca expresiile construite in jurul visului (cu sensul de ideal, dorinta arzatoare) tind sa devina clisee. Ce credeti voi ? A avea si a-ti urma un vis este o ratiune de a fi sau un concept filosofic devenit cliseu prin exploatare excesiva si improprie ? Sau ce altceva reprezinta pentru voi ?

5 comentarii :

  1. wwwwaaaawwwwww "takeattitude" cu freza noua :D

    nu inteleg ciorile alea ce cauta si de ce ne arata coada si nici nuanta miorlaitoare a fundalului dar ma voi obisnui :)

    oricum, sa-ti fie de bine blogule !

    si acu' sa începem cârcotelile :

    intrebare :"tu ce visezi noaptea scrii ziua sau invers? la mine e invers :)))))))

    kestia cu idealu' nu ma inspira si nici nu ma "deco-nspira" dar celebra si irefutabila intrebare "Ce credeti voi ?" ma seduce si ma fascineaza si ma hipnotizeaza ....

    hhmmm ar trebui sa incep raspunsul cu "io cred ca ..." sau mai bine cu ... "parerea mea este ca io cred ca ..." sau ... aaaa complicat :(

    da' io n-am înteles din întrebare cine este "voi" ... m-am uitat sun birou si nu e nimeni, pe dupa monitor nu e nimeni, sub dozatorul de apa nu e nimeni ... mmmm

    despre Paolo Coelho io am o parere fooaaarrteee proasta ... iar despre "Dansez pentru tine" kiar cred ca ajuta niste oameni sa fie ceva mai aproape de sperantele lor !

    RăspundețiȘtergere
  2. amuzante carcotelile de astazi :D:D

    Eu una mi-as dori sa citesc ce scrii tu noaptea. Daca e cum spui si scrii ce visezi ziua, atunci inseamna ca lucrezi la un foileton de ..carcoteli.Pastreaza-mi un loc la lansare, ok ? :):)

    Despre Paolo Coelho nu am o parere buna, iar ideea emisiunii "Dansez pentru tine" de a vota pentru "realizarea unui vis" incurcand principiile estetice cu simtamintele de compasiune imi displace profund, dar nu acolo bat cu postarea mea. Pur si simplu ma intereseaza ce gandesc cititorii blogului meu despre acest concept al "visului", popularizat din ce in ce mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  3. unde-i soro asa popularizat principu' asta ca io nu-l vad

    si apoi mai conteaza ce principii se amesteca si cum si cine si in ce scop ? bine macar ca se întampla ... cum-necum sa se mai

    ajute niste oameni ...

    p.s. poate reusesti sa faci sa apara "emoticons" ca e trist asa fara :((((

    p.p.s.s. as putea fi muuult mai carcotasa da' ma abtin ca mi-e frica de cafteala :))

    RăspundețiȘtergere
  4. "carcotelile" astea deja sunt prea, mult prea deep inside :D
    adica sincer nu cred ca Paolo Coelho a scris pentru treaba asta cu "motivationalul" si nici ca producatorii lu' Dansez pentru tine au gandit atat de adanc!
    zau ... totul se rezuma la incasari si cifre de afaceri :D
    vorba aia: scrie/fa ce vrei: marketingul sa traiasca!
    ( p.s. inspirat face-lift! )

    RăspundețiȘtergere
  5. Îţi place să scrii articole şi eşti pasionat de muzică?
    Eşti la curent de fiecare dată când artiştii tăi preferaţi lansează ceva nou?
    Îţi place muzica în general sau asculţi doar un anumit gen?
    Îţi place să te uiţi la filme şi să le povesteşti celorlalţi filmele care ţi-au plăcut cel mai mult?
    Doreşti să promovezi artişti prin interviuri, biografii, ştiri?
    Îţi place să te distrezi la concerte, să faci poze, iar a doua zi să povesteşti atmosfera?
    Alătură-te echipei ONmusique.info – un site cu şi despre muzică!
    Contact: onmusique@yahoo.com
    Onmusique.info – Pentru că muzica aparţine tuturor!

    RăspundețiȘtergere